Vind jij het ook zo lastig om je draai in de maatschappij te vinden? Geen idee te hebben wat je nou precies wil met je leven, maar wel weten dat je met je handen wil werken én een mooi vak wil leren? Ben jij vroegtijdig schoolverlater en liep je de deur uit zonder diploma of certificaat op zak? Of wil je gewoon even weg van de uren die je in een klaslokaal door moet brengen, om vervolgens later toch weer aan de slag te gaan en je diploma te behalen?

Stap eens naar buiten en kijk om je heen. Je zal zien dat niemand hetzelfde is. Zo is ook ieder pad wat bewandeld wordt door mensen echt compleet anders. Het kan zomaar zijn dat je vrienden al lang een diploma op zak hebben, maar dat jij gewoon even compleet vastloopt. Dat is misschien lastig om te zien, maar weet dat als jij de juiste hulp krijgt én vervolgens je motivatie weer terugvind, je binnen no time zelf ook de deur uit kan lopen met een mooi diploma op zak.

Voor jongeren

Samen onderweg

Je bent echt niet de enige hoor! Het is helemaal niet gek dat je even vastloopt. Kijk maar naar je coaches, zij hebben in hun jeugd ook vaak problemen gekend. Ze zijn er met vallen en opstaan doorheen geknokt, hebben een vak geleerd en zijn geld gaan verdienen. Zij zijn zelfstandig geworden en kunnen je hier als geen ander over vertellen en mee helpen. Zij zullen je afremmen als het nodig is, maar vooral ook dat extra duwtje in de rug en dat opstapje naar je eigen zelfstandigheid. Zij weten hoe moeilijk hun opstart was en zullen je nooit veroordelen. Zij gaan jou helpen je weg in je eigen leven te vinden, zodat jij een mooie toekomst tegemoet gaat.

Weet wel dat het keihard werken en 100% inzet wordt, want niks komt in het leven voor niks en wij gaan niet zomaar dingen aanreiken. Als jij geen interesse en motivatie toont, kunnen we je niet verder helpen. Als jij ons laat zien dat je hulp en ondersteuning wil krijgen, zijn wij bereid om je aan alle kanten te helpen!

Jouw toekomst

Ben jezelf, vertel waar je mee worstelt en geef aan waar je ambities liggen, ookal heb je die misschien nog niet gevonden. Alleen dan kunnen wij je verder helpen. Wij zijn voorstanders van het naar de toekomst kijken, niet naar het verleden. Het verleden is het verleden en dat is geweest. Richt je op je toekomst, op datgene waar je wél invloed op hebt.

Handen uit de mouwen, voeten op de vloer.

Grote ambitie om oa. te leren lassen, metselen of aan auto’s te sleutelen? Ben jij misschien geboren met groene vingers? Of heb je de ambitie om festivals te organiseren? En ligt je interesse daar meer? Geen probleem! Naast deze enkele voorbeelden, kunnen we je met nóg veel meer zaken op weg helpen! We geven jou dat kleine zetje in de goede richting en dan is het aan jou wat je ermee doet. We zullen je ondersteunen in het traject, maar weet dat we je niet op sleeptouw nemen. Ga zelf ondervinden hoe de bedrijven werken en regel zelfs misschien wel je droom stage!