Stichting Duidelijk is betrokken bij diverse projecten die wellicht interessant zijn voor jongeren. Er zijn dan ook veel contacten waarop we een beroep kunnen doen als het aankomt op de interessegebieden van potentiële gezellen. Via deze weg kunnen ze een kijkje nemen bij hetgeen waarin de geïnteresseerd zijn, ontdekken ze hoe het is om in de maatschappij mee te draaien en waar mogelijk verantwoordelijkheden te dragen voor een organisatie. Wij kunnen hier en daar een klein zetje geven, maar het is volledig aan de gezel wat hij of zij hier vervolgens mee doet. Zoals al eerder aangegeven, willen we tot een mooi resultaat komen door de krachten te bundelen en samen aan de slag te gaan.

Oldtimerdag Waalwijk is een jaarlijks terugkerend evenement, georganiseerd door onze zuster stichting met haar vrijwilligers. Met bezoekersantallen tussen de 8 en 10 duizend en rondom de 700 bezoekede oldtimers.

Wolluk-Stock is een meerdaags gratis muziekgebeuren met tegen de 20 optredens. Gratis toegankelijk dank zij de inzet van een tachtigtal vrijwilligers back- en frontstage. Bestaat inmiddels meer dan 10 jaar.

Lichtjesdag, de Passie van de Langstraat, vliegtuigbergingen, hulp bij de bouw van de brug in het wandelpark van Waalwijk, assistentie bij Go Waalwijk, restauratie van een voormalige ladderwagen van de brandweer uit 1953. De stichting is altijd bereid om bij te springen bij uiteenlopende projecten.

Evenementen